ورود به طرح ترافیک تهران
نوشته شده توسط : شهرزاد

ورود به طرح ترافیک تهران

ورود به طرح ترافیک تهران برای شهروندان تهرانی از طریق مراجعه به وب سایت تهران من و ثبت نام در این سایت امکان پذیر است. ساکنین تهران از طریق  این سایت ورود به طرح ترافیک را رزرو می کنند. سابق بر این شهروندان قادر بودند وارد طرح شوند سپس عوارض طرح از حسابشان کم می شد. اما طبق قوانین جدید قبل از ورود به طرح ترافیک باید روز مد نظر خود را جهت ورود به طرح، رزرو نمایند.

 

شرایط رزرو طرح

شهرداری تهران شرایط خاصی را جهت ورود به طرح ترافیک اعلام کرده است که در ادامه به آن می پردازیم. شهروندان تهرانی می توانند از ظهر هر چهارشنبه نسبت به رزرو طرح اقدام نمایند. هر روز، ظرفیت مشخصی جهت رزرو دارد که در صورت تکمیل نشدن ظرفیت امکان رزرو وجود دارد. اما اگر ظرفیت مجاز تکمیل شده باشد دیگر امکان رزرو طرح در آن روز میسر نخواهد بود. در صورتی که بدون رزرو طرح، تردد صورت بگیرد بیشینه عوارض برای خودروی مورد نظر اعمال خواهد شد.

اگر خودرویی بدون رزرو اقدام به تردد در مناطق طرح ترافیک نماید مسلما بیشینه عوارض برای آن محاسبه خواهد شد و این عمل غیر مجاز می باشد. توجه به این نکته نیز اهمیت دارد که مبلغی که باید بابت رزرو طرح ترافیک پرداخت شود در حساب شخص مسدود می گردد. این مبلغ بر اساس اینکه معاینه فنی عادی یا برتر باشد یا خودروی برقی باشد متفاوت خواهد بود. بعد از اینکه ده روز از مسدودی مبلغ گذشت ، تردد ها بررسی خواهد شد، مبلغ مورد نظر از حساب شخص کم می شود و الباقی به حساب وی عودت داده می شود. در صورتی که بعد از رزرو طرح، قصد لغو آن را داشتید می توانید تا ساعت شش صبح همان روز نسبت به آن اقدام نمایید.

 

فروش انلاین خودرو در مشهد

فروش انلاین خودرو در کرج

خرید خودرو در مشهد

خرید خودرو در کرج





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: